Träningsvärk och inventering

Sist jag tränade var i tisdags och sedan dess har jag haft träningsvärk i magen. En fruktansvärd sådan. Men anledningen till att det inte blivit nån träning är att jag jobbat. Och det i huvudsak med inventering. Så jag är lite snurrig i skallen av allt räknande. Å då är jag ändå den på jobbet som inventerat typ minst.
Men nu återstår bara en arbetsdag sedan är jag ledig i tre dagar.
Och då är det väl läge för mig att göra ett litet ryck här hemma. Rickard gjorde ett idag.
Han ringde mig på jobbet och sa att han tänkte röja och slänga endel på tippen. Och jag blev skitnervös.
Men eftersom jag har världens bästa sambo så blev det hur bra som helst. Ett helt ommöblerat vardagsrum och så mycket bättre än innan.

Nu är det dags för mig att sova. Upp och jobba imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0