Fina måndag

Idag har vart en bra dag, fast att den hittills bara innehållit fix och trix. HR plockat in tvätten som stått sedan i lördags kväll och lagat lunch och plockat upp lite här och var.
Och idag är första rökfria dagen på ett tag. Skönt att vara back on track!!! Och idag är det åter dags för träning. Ska bli fint det. Ett nytt pass som jag aldrig var på så hoppas att jag gillar det.

Och så igår kom mannen hem från sin lilla roadtripp till Stockholm och det kändes fint att få hem han. Var ju bara ett par dagar men oj vad vi saknade honom.

Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är är dags att dra te gymmet


Kommentarer
Postat av: Coquina

Vad duktigt :) Kika gärna in på min matblogg och tävla i mina barntävlingar jag har just nu för att fira att jag fått mitt andra barn :)

2013-05-12 @ 21:14:12
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0