"stegtävling" ??

Jo jag tror att man kan kalla det sp.
Den första oktober börjar en tävling mellan olika företag i mark som går ut på att gå så långt som möjligt på en månad. Och så klart hänger visko på. Och jag är övertygad om att vi kommer att gå långt. Det ska bli skitkul verkligen. Alla steg man går och all annan fysisk aktivitet kan omvandlas till steg. Så det är ju bara att traska på, cykla till jobbet och promenera lite till. Inget mer soffhäng.

Sp därför passar jag på att hänga i soffan med godispåse och brämhults juice.
Som för att ladda lite.

Förövrigt går tiden mest åt till att jobba och jobba. Men det är väl så det är helt enkelt. Och från det ena till det andra så fyllde jag år igår. 25 hela år är jag nu, men så känns det inte riktigt....

Nu, kika på tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0