Dox

Just kollat klart på dox på tv. Handlade om mobbning i USA. Hur bra som helst ju, lipat mig egendom sista timmen typ.
Men nu är det dags att gå och lägga sig alldeles strax. Ska ju upp och jobba i morgon. Och cykla ska jag dessutom göra eftersom jag inte har någon bil just nu.
Men jag kan lika gärna vänja mig vid att cykla. Det kan jag gott göra framöver så jag kan spara lite mer pengar och förhoppningsvis köpa mig ett hus i framtiden.
Sedan jag skrev sist har jag hunnit med att var ledig i helgen. Då hade Mejja en kompis som sov över. Det gick hur bra som helst och vi hade det supermysigt. Igår va jag ledig med, men dagen bestod av massa måsten. Först var jag hos tandläkarn sedan var det dags för Thelma att bli vaccinerad. Inhandla mat till Thelma och fixa mat till mig och Mejja. Städa lite och en liten tur i svampskogen med Mejja och Thelma.
Så vi hade fullt upp men hur mysigt som helst.

Nu ska jag sova, men vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0