Sänghäng

Ligger i sängen och väntar på att John blund ska komma. Men det känns som att jag kommer få räkna får ikväll. Är ju inte alls trött. Men kommer att vara det i morgon om jag i te somnar snart.
Ska upp tidigt och köra mannen till jobbet. För övrig i morgon så ska jag och tjejerna till farmor i morgon på lite lunch. Funderar också på att tvätta bilen innan den förfaller igen. Hur som så ska den i alla fall städad invändigt.
Tänkte också att jag skulle ut och kika på lite fotoalbum så jag kan fixa med lite kort. Kan ju vara kul att ha kebturen, seglingen och Mejja i olika album kanske. Och även denna italienresan.
Och på tal om det borde jag rota fram kameran och laddaren till den. Kan ju vara bra å ha med sig.

Nog tjatat om ointressanta saker. Nu ska jag försöka sova...Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0