Trött, tröttare, tröttast

Det är jag idag. Och hungrig.  Så målningen av stolen som kvarstår får

vänta till i morgon. Jag måste köpa en ny pensel med så att det blir riktigt bra.

Och så ska jag köpa ett par hörselkåpor till Mejja med.

Vi ska nämligen kolla lite basket och det är så hög volym i hallen.

Så då tycker jag att hon behöver ett par.

 

I natt har vart en drömnatt för övrigt. I går kväll så lade sig Mejja ner och bara somnade.

Sedan flyttade jag henne till hennes säng och där sov hon tills hon vaknade kl 05.20.

Då fick hon komma och mysa hos oss.

Och sedan fick jag väcka henne 07.15 då det var dags för oss att gå upp.

 

Så min trötthet kommer helt enkelt från att jag vart hos pappa och slitit

med att bära däck och sopa rent lite här och där.

Och i morgon så kör vi igen så jag hoppas att Mejja sover lika gott i natt.

 

Nu blir det lite soffhäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0