SNÖOVÄDRET from HELL

I morgon blir en lugn dag. Blir bara ett besök på kyrkans barntimma.
Sedan grejja lite hr hemma, ligger lite grejjer lite överallt här hemma.
Idag blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Vi skulle gå fram och tillbaka till babysimmet. Så vi tog med oss Thelma och lämnade henne hos mamma
medan vi bada. Passade på att ta en kopp kaffe där med. Och när vi skulle gå där ifrån så började det att blåsa och snöa lite. Ska tillägga att när vi gick hemifrån så var det nästan solsken.
Och när vi badat färdigt och skulle gå för att hämta Thelma var det ännu sämre väder.
Men Mejja somnade så gott så jag bestämde att hon fick sova vidare hos mamma medan jag tog bussen hem och hämtade bilen.
Sedan blev vi kvar hos mamma ett tag och jag passade på att vila en stund medan mamma fanns och kunde underhålla Mejja.
Det var skönt kan jag lova.
Sedan bar det av till stan och babyproffsen där vi inköpte badleksaker, skedar och nappar.
Tänkte att jag skulle prova en sort nappar till och se om de kan funka.
Men Mejja verkar inte riktigt fatta vad som är grejjen med nappar.
För hon leker gärna med dom, tuggar på som och har sig.
Men icke att hon bara suger på dem.
Hur som helst så fick vi vänta en stund på att Mejjas pappa skulle sluta jobbet och landa i stan och efter det så blev det så klart en sväng till BurgerKing också.
Så nu ska jag andas ut och slappa en stund på soffan innan det är dags att sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0