SaveSmart

Sitter här med en go kopp kaffe. Ser ut att bli en toppen dag med toppenväder.

Idag är det frisörbesök och en tripp till verkstan som står på schemat.

Funderar på om jag kanske kunde ta mig tid till att tvätta bilen idag.

Den ska ju besiktigas och då är det ju trevligt om man kan se vad det är för bil jag kommer dit med.

För nu är den så smutsig så.

 

Jag har fått tips på en bra sida med bra erbjudanden som heter SaveSmart.se

och just nu så kan man bland annat få hem en kaffemaskin till ett bra pris.

Kolla in.

 

Tipset har jag fått från Buzzador.com där jag är medlem. Är inte du det ännu så

tycker jag att du ska bli en Buzzador.

 

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0