Mormor besök

STOKKE stolen som vi köpte till Mejja tänkte ju jag måla om till rosa.

Nu har jag äntligen slipat förligt den. Jag har vart lite långsam med det.

Är ju så otroligt tråkigt. Men nu är det i alla fall klart så i morgon börjar målningen av den.

Slipningen blev ju också så mycket lättare när älsklingen fiskade fram en slipmaskin, varför gjorde han inte det lite tidigare??

 

Idag blev det en tripp in till stan för att hälsa på min mormor. Oj oj vad sällan det är jag hälsar på henne. Kommer faktiskt inte ihåg när det var jag hälsade på henne sist. Vi har bara setts hos min ena moster när vi vart där.

Men det var ju trevligt att träffa henne i alla fall.

Tanken var att mamma, Jonny och Josefine skulle med men det blev bara jag och Josefine. Jonny åkte ju på en släng av magsjuka eller nått liknande så han och mamma fick bli hemma.

 

Annars så har vi bara myst idag och nu tänker jag krypa ner i sängen och mysa vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0