Basket

Idag har vart en härlig dag. Jag och Mejja startade ganska tidigt och medan hon sov efter frukosten så passade jag på att städa lite i vardagsrummet.
Sedan blev det en liten förmiddags promenad för hela familjen. Det var superhärligt i det underbara vädre.
Solen har skinit så som den inte gjort på väldigt länge idag.
Mejja har premiär åkt i sin sittvagn idag och det tyckte hon var toppen, att få sitta upp och se mamma
och pappa tydligt och att se hela sin omgivning. Det gillade hon.
Sedan åkte jag och Mejja till hennes mormor och morfar och hängde med dom på basket.
Det var superkul, var ju jätte länge sedan jag var på basket ju.
Bättre än såhär blir det inte idag, nu ska jag se på Bridget Jones dagbok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0