Borde väl kanske sova....

Men jag kan inte riktigt komma till ro. Den senaste veckan har spenderats i stugan. Var bara hemma en sväng söndag till mändat och betalade räkningarna och hämtade lite rena kläder. Mannen fick bli kvar hemma för att jobba. så det var jag och tjejerna som var i stugan. Och min farmor. Toppen väder har vi verkligen haft, Mejja har till och med badat i havet. Det tyckte Jon var toppen kul, så när vi kom för att bada idag igen så riktigt tjöt hon av glädje och jag han nästan Inge få av henne kläderna innan hon var i vattnet. Men nu blir det några dagar här hemma. Tanken är att vi ska till Borås i morgon kväll för att kika på September och på fredag tänkte jag kolla in sommarfredag i mark och se efter hur det är. På lördage det dags för mig att börja jobba lite igen. Känns bra men lite nervöst faktiskt. Har ju inte jobbat på nästan exakt ett år. Planerna för nästa vecka är att ta en lute tripp upp till Hönö eller kanske till stugan lite beroende på hur vädret är.... Nu, sova. Så go natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi tänkte med gå in till Kinna på fredag. Hör gärna av dig då så kan vi ses :)

2011-06-30 @ 12:31:44
URL: http://yohannnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0