Gott Nytt År

Då var 2011 här och det känns verkligen som att det kommer bli ett toppenår. Jag har ju det bästa
som finns nu, världens underbaraste familj.
Kvällen spenderades hos svärfar och vi tog också en promenad till Ronald och Cathrin.
Vi kom hem för en timme sedan typ och jag börjar bli trött. (kaffe 23.30)
Det märks på Mejja att det vart en annorlunda dag helt utan rutiner.
Hon sover men vill inte ligga själv utan nära mig. Så just nu ligger hon på min mage.
Men det gör inget för det är väldigt mysigt och för övrigt har hon vart på topphumör och bästa tänkbara
Mejja hela dagen.
Och Thelma tyckte det var toppen med nyår, smällare och raketer var det minsta bekymret.
Det största problemet för henne var att, komma på hur hon skulle komma åt ett litet smakprov av det goda köttet som vi åt.
Nog om detta, hur har er nyår vart???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0