Drömmen om ett leende

Jag har precis kollat på "Drömmen om ett leende". En dokumentär på TV4

om barn i Afrika med LKG (läpp- och/eller gomspalt). Mycket intressant var

det, kanske är man lite extra intresserad eftersom Mejjas kusin är född ed det.

Man blir ju glad att man bor i Sverige med etn toppen sjukvård i jämförelse.

 

Bilen fick sig en liten service idag med. Lite bromsfix, lampbyte och

påfyllning av olja. Fälgen var dock inte förstörd som jag sa igår. Det gick j

ättelikt att skrubba bort allt det där som satt på fälgen.

Fast egentligen så var den förstörd i alla fall, men det syntes inte under all

smuts. Jag har antagligen kört emot något så fälgkanten var helt tillknycklad typ.

 

Idag var vi på BVC och vägde och mätte lillan med och hon växer ju så det knakar.

 

I morgon är det dags för babysim och vi är jätte spända på det, eller jag är

det i alla fall. Kanske får vi med oss vår pappa med…...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0