Älskade....

Sitter här hemma i soffan och kikar på P3 GULD. Det har precis börjat så hoppas att det blir bra.

 

Dagen har bjudit på en mysig promenad, det var jag tjejerna och Danilo.

Det var ju hur gött väder som helst. Mejja gillade att ligga och kika runt lite. Det är säkert jätte mysigt och spännande att ligga och kika på träd och moln. Men efter en stund så somnade hon så gott så. Sedan fick hon sig en liten promenad med sin pappa också, på tu man hand. Ja efter det så var allt hennes pappa allt lite mallig för det var första gången som dom var på promenad själva.

Fast dom har ju vart själva massa med gånger, men bara hemma.

 

Dom är världens bästa familj och jag älskar dom mest av allt på hela jorden.

Men är det inte helt fantastiskt att man kan älska en ny människa så oerhört. Med en gång när Mejja kom så bara älskade jag henne.

Men visst är det helt underbart att man kan älska någon som man precis fått i sitt liv.

Helt fantastiskt...

 

Mejja nyfödd

 

Mejja lite mer än två månader gammal

 

Älskade Thelma busar i snön.

 

Pappan i huset fick inte vara med på bild denna gången men han är ju så klart den bästa pappa

man kan ha tycker både jag Mejja och Thelma.

Bästa sambon med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0