Promenix

I dag har vart en helt vanlig lugn och skön dag. Det blev en liten förmiddags promenad upp till Bosgården och kika på hästarna.

Egentligen så hade jag tänkt kolla hur det nya ridhuset blir, men gångbanan

förbi var avstängd. Så jag och Thelma kikade lite på hästarna och gick tillbaka hem igen. Det var ju lite blåsigt i dag så det var inte så skönt ute som det var går.

 

Sedan var vi alla så trött av promenaden så vi somnade på soffan och vaknade sådär 1 1/2 timme senare av att skruttans pappa kom från jobbet.

 

Jag fick stå för matlagningen i dag, fläskytterfile med sås och potatis. Blev ett gäng köttbullar med. Så det blir köttbullemacka till frukost i morgon.

 

I morgon så står det vaccinering på schemat, ska förbi jobbet en sväng på kvällen med. Personalmöte var det. Känns som en bra ide att vara med på de då det kan komma bra info att veta när jag börjar jobba igen.

 

Nu ska jag ta hand om tvätten som antagligen torkat färdigt….

 

Härliga bilder från gårdagens promenad i solen

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0