Lördag

Jag avslutar en underbar lördag med varm choklad och ostmacka.

Idag startade vi tidigt som vanligt här hemma. Kl var väl sådär 08 när vi steg upp.

Blev en god kopp kaffe med mina bästa och sedan drog vi ut mot Rydal för lite kaffe där.

Sedan äkte hjärtat med sin bror till stan för till shopping och under tiden passade jag på att

gå ut en sväng med hundarna i det soliga vädret.

Helt underbart var det, sedan slappade jag hemma hos Mejjas farfar och kollade lite TV medan

vi väntade på hennes pappa.

Blev dock kvar på lite middag och kikade lite på skidor, och vi alla var så trötta av dagens

bestyr att vi somnade på soffan hos farfar, hahah.

 

Ja ja en härlig dag har vi haft i alla fall.

Nu ska jag avnjuta min kopp med varm choklad och kika lite på TV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0