Fullt ös

Oj oj denna veckan har det vart fullt upp kan man säga.

Eller i alla fall slutet på den. Pappsen har ju jobbat hela veckan.

Jag och Mejja har haft en hel del med babysim i Onsdags. Skit kul var det och denna gången dök vi.

Och det gick ju toppenbra.

Efter det så blev det en fika med Johanna och Gabriella på Skrädderiet.

Sedan tog vi en sväng på byn för att försöka hitta tallrik och bestick till Mejja.

Men hittade ju inget ju.

Det fick vi tag på i stan istället på Babyproffsen.

 

I går var vi på öppna förskolan och det var ju också kil som vanligt.

Mycket förädlar och barn, mer än de andra gångerna. Och sedan blev det en sväng till min farmor

där vi åt lite lunch och kollade på lite skidor.

Fick en genomgång av min mammas symaskin med. Så nu har jag lagt upp gardinerna

som vart förlånga i typ fyra år.

 

I dag har vi mest myst. Vi har ju förstås vart hemma hos mamma en sväng och handlat lite med.

 

Nu sover alla utom jag men det börjar bli dags att dra sig till sängs

så gonatt på er.


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hoppas ni haft en bra helg där hemma :)

Kram kram

2011-02-27 @ 21:37:24
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0