Det va denna julen....

Japp, julhelgen är över och i morgon så ska jag och mannen jobba. Vilket då betyder att lillskruttan ska vara hos sin farfar i morgon.
Och ni som känner oss undrar väl kanske varför hon inte ska vara hos sin mormor som hon brukar då.
Jo för att hon och resten av den delen av familjen är kvar i Branäs.

I Branäs hängde vi över helgen. Och till skillnad från alla hör nere i Mark så fik vi en vit jul. Lite snö och lite kallt, toppen.

På julafton åt vi gott och jag å Mejja åkte pulka medan pappa åkte lite bräda.
Och igår så var jag iväg och åkte lite längd och Mejja var med mormor. Och på eftermiddagen åkte jag lite skidor utför med min pappa, syrran och mannen. Och under tiden så hängde ju Mejja på AfterSki. Skit kul tyckte hon att det vara att dansa runt.
Och för övrigt så var jag skit bra på att åka utför fast att det var typ 1000 år sedan jag stod på ett par slalomskidor senast. Bräda har ju vart det jag åkt ju....

Massa pladder blev det nu.
Men detta var typ vår julhelg. Hoppas er var bra och god fortsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0