Jobb, dop och shopping

Japp så är det. Dagen på jobbet var relativt lugn fast att det var Barnkalas. Efter jobbet åkte jag och Mejja till stan för att gå på dop för min lillkusin. Och efter att vi kalasat lite så åkte vi till Åhaga för att se om vi kunde fynda lite. Till tjej/dam fanns det ju jätte mycket, men jag hade inte orken att kolla så mycket eftersom Mejja hängde på mig och sov. Till kille fanns det typ inget och nästan inte till barn heller. Men jag hittade iallafall två body en skjorta och ett par byxor till Mejja. Och n lite servis med en tallrik en djup skål och en mugg till Mejja. Allt för bara 230 kr. Ne nu blir det lite soffhäng med dom bästa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0