Ordet NEJ, va fan e det för ett ord...

Det ordet finns inte med i mitt ordförråd i alla fal.
Just nu så är jag på verkstan i Bollebygd. För att säga Nej, det kan jag inte.

Jag borde ju egentligen sagt nej till att åka upp hit eftersom
att jag är dunder förkyld och egentligen borde ligga
hemma på soffa och bara vila mig. Men som sagt, det ordet finns ju inte i mitt ordförråd.
Så då blev det inget soffhäng för mig idag.

Ne nu är det dags för mig att fortsätta med annat. Men när jag kommer hem ska jag i alla
fall försöka att leta upp det där ordet som jag saknar. Ge det ett par minuter innan
jag slänger mig på soffan ikväll. Sedan ska jag börja använda det där ordet också.

Hur var det nyu. Nej va det va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0