hemma efter en lång dag äntligen. Från ge-...

hemma efter en lång dag äntligen. Från ge-kås fick vi med oss massa saker. Men mest tråkiga saker. Typ fryspåsar och deo. Men så klart lite kläder till oss alla i familjen. Till krabbpappan blev det kallingar, strumpor och två par shorts var av ett par var ett par badshorts. Jag köpte till mig en kjol, ett linne och en tröja. Krabb-Mejja fick en klänning, två bodisar, en jeanskjol och ett par shorts. Ganska irriterande var att det inte fanns några flickshorts, så jag köpte helt enkelt ett par som egentligen var för pojkar. Men för mig kvittar det om det är flick eller pojk kläder. Men ändå lite irriterande att det annars bara fanns kjolar och söta klänningar. Nu ska jag packa upp det jag inhandlat idag och sedan blir det lite soffhäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0