Förkyld ja...

Då var man förkyld igen.  Och under dagen har det bara blivit värre så

jag antar att den inte nått toppen ännu. Hungrig är jag med men orkar banns mig inte fixa något att äta.

Orkar inget mer just nu.

 

Tur att Mejja är lättroad och en väldigt snäll liten en för det mesta.

 

Idag har vi vart och hälsat på min farbror fru en sväng och fick oss en kopp kaffe och lite glass.

Väldigt trevligt.

 

Men nu blir det nog mest soffhäng resten av dagen och kanske ge sig ut och köpa något att äta.

Då kanske man piggnar till lite också.

För just nu så känns det som att denna förkylningen är på väg att ta död på mig.

 

Väldigt gnälligt detta blev, men jag behöver gnälla av mig lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0