Så mycket bättre

Idag har vart en bra dag, lugn och skön kan man säga.
Jag har kikat runt lite efter bokhylla till vardagsrummet, känner för att fixa till lite här.
Allt är bara inskuffat och sedan har man inte orkat bry sig om att få
ordning på det. Men nu så kanske det händer nått.
En ny bokhylla och göra sig av med gammalt skrot som ändå inte passar riktigt bra nånstans.
Mejja har mest skrattat och tjatat idag.
Babygymmet var uppskattad idag med, det är det inte alltid.
Jag fick städat lite med, med betoning på lite då.
För idag har ju jag och Mejja pratat och skrattat jätte mycket med varandra.
Vi hälsade på farfar idag med,men då passade ju Mejja såklart på att sova
mesta delen.
Idag blev det pizza, gott gott.
Nu ska jag kolla på Så mycket bättre på tv4.
Man är ju lite nyfiken på hur typ Lasse Berghagen och Petter tolkar
Tomas Dilevas musik.
Men det återstår att se.
Ha en go lörda'kväll.
P.S Ursäkta ev stavfel och dyl, men jag har lite svårt att se
vad jag skriver då jag sitter lite mer än en meter från skärmen D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0