Fredag kväll

Ja det är det ju, fredag kväll alltså. Jag har noll koll på
veckodag och så, men det gör mig inte så mycket.
Tänkte kolla på Idol, det har i och för sig redan börjat men det räcker ju nästan att kolla
på slutet. Se snabbreprisen och vem som åker ut.
Hittills har jag spenderat kvällen i soffan med Lillskrutten, medans Storskrutten lagat mat.
God lax med sås och pasta bjöds det på idag.
På tal om mat, käka lunch med pappa idag där vi brukar äta lunch.
Innan vi åkte så frågade jag pappa om man kan be om mer mat om man inte blir mätt.
För det har hänt ett par gånger där, att jag bara blivit lite mätt. Sådär så att det börjar suga
i magen igen efter en halvtimme. Pappa skrattade åt mig och sa att det är klart att du kan. Men vadå
Blir du inte mätt när vi äter där?..
Det blev jag inte helt idag heller, men eftersom såsen och potatisen var sådär god
käkade jag lite extra sallad istället. Och på verkstan fanns det ju goda bullar med så
det hela löste sig ändå.
Nu har jag också betalat för kläderna jag beställde på linuslotta.com så nu väntar jag på
att de ska komma. Jeans, Jeansleggings, Espritbody, body med peace märke och en
body med stjärnor på blev det.
Hittade en baddräkt där med,  men det känns som att det är lite opraktiskt med det när
dom är så små. Men den var väldigt söt hur som helst.
Ne nu ska jag snosa vidare på Lillskruttan och kolla på Idol

Have a nice friday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0