En lätt känsla av baksmälla...

Det blev en jobbig start på morgonen. Hade lovat systrer Josefine att köra
henne till skolan idag. Så igår satte jag väckarklockan för att komma upp i tid.
Tänkte hinna med att dricka en kopp kaffe och göra iordning lillskruttan för att
sedan åka direkt till pappa. Men kl 07,30 ringer min mamma för att kolla om jag var vaken.
Och det var jag ju icke, 07,40 var det bestämt att jag skulle hämta Josse.

Så något morgonkaffe blev det inte och i brist på morgonkaffet infann sig en
lätt känsla av baksmälla, och kaffe blev det en timme senare.
JA, kaffet är livsviktigt på morgonen.

Hur som helst, lillskruttan fick sova kvar med sin pappa och jag köra syrran.
Sedan hem och göra mig och skruttan redo för en dag hos pappa, kaffe och macka
tog jag i farten, inhandlat på OKQ8. Så man kan sammanfatta det som så: dagen startade
inte som jag hade tänkt. Men hoppas att resten av dagen blir lite bättre.

Nu sitter jag i alla fall här på pappas jobb och väntar på att kunderna ska ringa
så att jag slipper sitt här och uggla bara. Lillskrutten sover och jag ska passa på att
ta mig en svätt kaffe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0