Regn o rusk

Tisdag idag, och jag har vart på efterkontroll hos barnmorskan.

Hon (barnmorskan) undrade om jag ville ha preventivmedel nu eller

snart, eller om vi hade tänkt att skaffa barn snart igen.

Men hallå tänkte jag, efter att bara ha haft barn i åtta veckor så

är det ju inget som jag direkt tänkt så noga över. Att skaffa ett till barn snart alltså.

Nej nej det dröjer nog ett tag, hahah.

 

Och sen har det väl inte hänt så himla mycket, älsklingen fixade till en god soppa

och jag och Lillskruttan passade på att sova lite middag under tiden.

Sedan var vi och hälsade på lilla Isolde en sväng.

Blev en sväng förbi farfar med.

Sedan begav vi oss hem och sen dess har vi bara slappat framför TV:n.

 

I morgon ska jag och Lillskruttan till BVC. Hoppas att hon har växt lagom

bara, vill ju inte att det ska gå för fort liksom.

Sedan blir det fika med mammor och bebisar från föräldragruppen.

Kanske kläderna kommer som jag beställde häromdagen också,

det borde dom göra.

 

Ne nu ska jag fortsätta glo på TV en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0