Långpromenad toppat med godis

Det blev ju en ganska härlig dag, och jag har fått en del gjort.

Började med att tvätta på förmiddagen, och medans tvätten gick

gjorde jag oordning oss tjejer för en promenad.

Och så blev det en härlig promenad i det fina vädret, jag tappade dock min mössa.

Min ända mössa, som jag gillar också. Men jag vet vart jag tappade den, så jag

far väl ta en sväng med bilen i morgon och se om den ligger där.

Lagom till vi kom hem var tvätten klar och torkad, och sen fick jag diskat lite också.

Detta är mer än vad jag brukar åstadkomma på en hel vecka annars, hahah.

Ne, riktigt så illa är det inte men nästan faktiskt.

 

Sedan har det bara blivit mys med tjejerna, och en lite tupplur på

eftermiddagen.

 

Nu tittas det på Veckans kanin och intas chips o godis, Mejja sover på

soffan. Hon är så söt när hon ligger och äter i sömnen, eller snuttar sådär.

Det ser lite roligt ut.

 

Ne åter till TV:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0