Bärsjal=toppen

Var och hämtade en trikåbärsjal idag, och har nu provat den lite.
Mejja ville inte vara i babygymet längre så jag knöt på
mig sjalen och satte henne i den och hon var väldigt nöjd med att få hänga där
en stund.
Skönt var det att ha henne hängandes där och samtidigt ha fria händer
så att man kunde göra nått annat samtidigt.
Absolut ett tips till alla föräldrar att prova sjal.
Mejja är ju en väldigt nöjd bebis, men ibland när hon är vaken så vill hon
vara med hela tiden. Och ibland bestämmer hon sig för att vilja bli buren hela tiden.
Och då oftast precis när jag har börjar laga mat typ.
Då kommer jag nog vara lycklig över att jag har en sjal hemma.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Nu är vinnaren av babymössan utsedd! Kika gärna in i bloggen för att se om det blev du som vann!



Tack för att du deltog!



Kram och hoppaa du får en bra dag!

2010-11-30 @ 12:53:08
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0