Är det inte typiskt

Typ tio minuter innan jag ska åka och hämta syrran på Landvetter

så släpper älsklingen ut Thelma på baksidan.

Sedan tar han moppen på framsidan och åker, so far so good.

Några minuter senare ska jag ta in Thelma eftersom jag ska åka

och då hittar jag inte henne. Så jag ringer R för att han ska vända och komma hem och hjälpa mig leta, men han hittar henne på väg.Då har Thelma sprungit

runt huset och efter R på cykelvägen. Så han hittade henne sittandes där.

 

Så äntligen va vi samlade allihopa igen. Packade in alla i bilen, mig, Thelma och Mejja. Nu började det bli lite brottom och när jag kommer till Skene så hade ju

såklart bommarna gått ner, och det var rött ljus vid torget i Skene.

Äntligen svänger jag av mot Göteborg och hamnar givetvis efter en båttrailer

som bara kör i 40 km/h.

Så fort jag tagit mig förbi den så hamnat jag bakom Tant Britta 75

som ligger i mellan 65 och 70 km/h hela vägen till Hyssna.

 

Sen när har det tagit 25 minuter till Hyssna.

Som grädden på moset skrek Mejja hela vägen

till Hyssna innan hon somnade.

 

Men annars har dagen vart bara bra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, typiskt! Stressig dag då med andra ord :p

2010-11-06 @ 14:34:17
URL: http://yohannnag.blogg.se/
Postat av: jenny

ja det blev ju lite stressigt en stund där...

2010-11-07 @ 23:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0