8 veckor

Japp då va det måndagkväll. Igår hände det inte mycket, var hos skruttans farfar
och käkade lite mat. Var också uppe hos kusinen Fille och hälsade på
och fick en skvätt kaffe där.
Ja det var väl typ vad som hände.
Idag ringde skruttans morfar och väckte mig vid halv nio.
Dock hade jag redan vart uppe en sväng vid halv sex, då Lillskruttan
tyckte att vi kunde vara vakna en stund och vara lite sociala.
Att prata och skratta så att hon finner det intressant
är inte det lättaste vid den tiden på dyget.
Men hur som helst, morfar ringde och bad mig komma upp till han
en sväng. Med grejjer han behövde innan kl 10.30.
Så det var ju bara att hiva i sig en skvätt kaffe och försöka vakna till liv.
Packa ihop mig, Lillskruttan och Thelmisen och dra.
Lunch med morfar, det är det fina med att åka till morfar på jobbet.
Att man alltid blir bjuden på lunch, och ibland en skvätt bensin.
Å nu börjar I Anneli, skit kul ju.
Ja ja, sen blev det hemgång och en massa vardagliga saker
att göra bara.
Vi åkte och handlade mat och på vägen till mataffär´n blev det
ett stopp för att inhandla ett underställ till pappa.
Jag och Lillskruttan bada och sen blev det film.
Ne nu får ni inte störa mig längre för jag ska se på I Anneli.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0