Julbord idag

Idag har vart en lugn dag, har mest myst med tjejerna.

Och städat lite här hemma, känns som att det aldrig tar slut.

Som att man kan städa och greja i all evighet.

Men nu börjar det bli lite ordning å reda.

 

Var ju julbord med resten av Viskotjejerna idag med.

Var riktigt nervöst att lämna resten av familjen hemma faktiskt.

Mest att liksom tänk om hon blir jätte ledsen när jag sitter

där mitt i maten, och pappa inte klara upp det.

Då är det ju jätte synd om henne.

Men det är tur att hon har en superpappa, han fixar ju typ allt.

Så egentligen hade jag inget att vara nervös över.

Efter tre timmar fick jag åka hem, för då ville hon ha mat igen.

Annars hade det gått fint, vart lite ledsen bara.

 

Men det var ju såklart trevligt att träffa alla tjejerna igen.

Gott med lite julmat var det med.

Men nu är man hemma igen och jag ska inta soffan….



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0