Hade jag vart kille hade jag sålt mina spermier...

...bara för att jag har så bra gener att föra vidare.

Sitter här i soffan framför TV:n som vanligt.

Ska väl snart gå och lägga mig, ska ju upp tidigt i morgon och köra

mannen min till jobbet.

 

Sedan blir det väl kanske till att vispa ihop en kaka eller nått.

Mammorna kommer ju på fika och jag vet inte om någon annan har

med sig nått att fika. Men en kladdkaka går ju snabbt att baka ihop.

 

Idag har annars inte hänt så mycket. Rickard har vart iväg och pimpelfiskat lite och jag har vart hemma och myst med tjejerna. Och städat lite med i vanlig ordning.

 

Ne nu ska jag kolla på dokument utifrån.

Handlar om babydesign idag, Alltså att man kan välja typ hårfärg, ögonfärg och massa annat man kan välja.  Kvinnor kan köpa spermier på typ nätet som dom så valt att köpa från en specifik donator beroende på donatorns egenskaper.

Detta kan ju bli intressant…..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0