är'e inte typiskt

Äntligen hemma efter storhandlingen from hell.

Det hela började med att en icke familjebil tog sista parkeringen på familjeparkeringen, liksom mitt framför näsan på mig.

Det var inte ett endaste barn i den helvetes bilen, men det var bara för mig att

leta upp en annan parkering.

Efter sådär 20 minuters handling började Mejja gnälla och det slutade med att hon gallskrek. Men det var bara att bita ihop och försöka avklara det hela så fort som möjligt.

Det var ju inte lite folk i affären heller men tack vet jag självscanning i alla fall.

För att stå i kö slapp jag.

 

Ja då har man fått spy ur sig lite galla då.

Samanfattningsvis:

 

Dagens diss: Folk som parkerar på familjeparkeringen utan att egentligen vara en familj, mitt framför näsan på mig med!

Dagens hiss: Sälvscanning på ICA




Kommentarer
Postat av: Hanna Andersson

Jag såg dig! Judith var ungefär lika nöjd som Mejja. Vi fick stå i kö för att ens komma ner till parkeringen.

Som tur var skulle vi bara köpa hundmat i zooaffären och in och köpa lite ersättning. Det gick ganska fort när vi väl kom in i affären. Men fy fasen för alla julstressade människor som inte har något hyffs!

2010-12-22 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0