Äntligen hemma

Idag har vart en konstig dag, eller mest jobbig egentligen.

Körde mannen min till jobbet och åkte hem för att fortsätta sova efter det.

Kom väl hem vid halv sju ungefär och somnade snart om.

Precis då ringer min syster och vill ha skjuts till skolan, då var kl 07.10

och jag skulle hämta henne 08.00.

Så jag slumrade till en liten stund till, körde henne och åkte sen hem för att fortsätta sova. Vi somnade om lätt och sov gott ända till min pappa ringer kl 10.00 och ber mig köra ett par ärenden åt honom.

 

Ville ju jätte gärna sova vidare men det var bara att stiga upp och göra sig iordning.

Kl 12.00 så är vi på väg till Kungsbacka för att sedan åka till Bollebygd med grejerna. Sedan var det ju ingen idé att åka hem för vi skulle ju hämta Rickard med så vid halv fem möter vi upp honom och åker hem.

 

Äntligen hemma utan massa mer måtten som ska göras….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0