Långer dag...

Började dagen med ett gött träningspass. Känns Att armarna har vart lite trötta idag. Sedan var det dags för att jobba lite. Härlig jobbdag, fast den var lite seg.
I typ sista minuten fick jag också reda på att min farbror skulle ha öppet hus hemma eftersom han fyller 50.
Så efter jobbet åkte jag hem för att fräscha te mig lite granna. Mejja fick så klart följa med också. Och gissa om hon hade kul.
Nya idolen är Ella 7 år. Och det verkade som att Ella gillade Mejja lika mycke som Mejja gilla Ella.
Så man kan säga att det var en trött tjej här hemma i kväll. Och när man rusat runt och busat med och charmat alla, ja då tar det en stund att varva ner och somna.

Så nu ligger jag på soffan och bara slappar. Imorgon blir det mer träning och massa mys så snart blir det sängen..

Trevlig helg på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0