Fredagskväll???

Ja det är ju fredagskväll, men det känns sim vilken kväll som helst. Ska ju jobba hela helgen så då gör det inte så stor skillnad att det är fredag.

Men om exakt tre veckor sitter vi i bilen på väg till Italien, någonstans i Tyskland. Längtar så, kommer bli ett kärt återseende.

Hur som, min kamp mot pälsen fortsätter. Och det känns som att jag har fått ett litet övertag. I en hel vecka har det vart uppröjt här hemma. Damsugaren har gått var dag. Med undantag för idag. Men jag har just rusat runt och plockat upp leksaker som låg spridda överallt. Så imorgon innan jobbet tar jag och damsugaren en svängom.

Men nu så ska bag sova, upp i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0