....

Vilken slappardag vi haft här idag. Jag hade tänkt att jag skulle fortsätta städa där hjärtat slutade igår, men så

blev det inte.

 

I förmiddags så åkte vi till Madde, Robert och Maybelline och drack en kopp

kaffe och hämtade en gåstol som dom hade att låna oss.

Eller ja det är ju egentligen Johannas. Mwn hur som så ska vi låna den i alla fall.

Sedan blev det en sväng till Skene Järn för att inhandla hörselkåpor till Mejja

och vi hittade ett par rosa från Peltor Kid.

Så nu är vi redo för att kolla basket.

 

 

Väl hemma tog tröttheten mig och det blev inte mer är lite lunch till Mejja innan vi typ sov båda två.

Sedan har jag vart hur seg som helst hela dagen.

 

Nu på kvällen var vi en sväng hos nästa farbror. Ronald, Cathrin och Lille Philip.

Vi fick oss en kopp kaffe och tjöts lite.

 

McDonalds blev kvällsmaten och nu är jag trött igen.

Så nu blir det lite soffhäng och kolla TVn.

I morgon går vi in för städningen hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0