Minnen...

Medan jag fixade pepparkakorna så såg jag två tjejer rida förbi.

Och då kunde jag inte undgå att minnas, det var ju min jultradition ett tag.

Varje julafton red jag och Cherry hem och väl hemma blev vi bjudna på pepparkakor och äpple eller morot.

Men nu är det andra julen utan henne, för 21 oktober förra året

blev jag tvungen att släppa taget om dig efter nästan tio år med dig.

Jag saknar banns mig dig.

 

Det blir andra julen utan Leon med, vi firade ju i och för sig inte varje jul med honom. Men den sista julen gjorde vi det och sedan gick det väl ett par veckor

så var han färdig här.

 

Och förra julen tog vi farväl av Gillbert i mellandagarna, så de senaste jularna

har slutat lite jobbigt.

 

Men nu är det inte så att jag deppar fast att det kanske låter så, för det är med värme och glädje av minnena jag vill skriva av mig lite.

 

Förra året vid denna tiden var jag ju gravid förstås, fast det visste jag inte då.

Men tröttheten hade tagit mig med storm och det ända jag orkade göra var att sova.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-23 @ 16:26:49
Postat av: Marina

Vackraste cherry... du hade i alla fall många år av lycka med henne<3

2010-12-23 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0