Oväntad överraskning

Torsdag idag och denna veckan har vart segaste på länge. Och det beror väl framförallt på att det är sjukt lugnt på jobbet .
Annars är väl allt bara bra. I tisdags hade vi personalmöte på jobbet. Och efter det så var det presentutdelning eftersom Fia fått barn och Petra fyllt jämnt. Och så var det en present till mig med. Och det bar superoväntat, men det var ju för att jag fyllt 25. Men jag hade verkligen inte anat något alls.

Och i förra inlägget så skrev jag ju om något som var på gång. Och det var så att vi budade på ett hus. Men nu blir det inget med det för dom andra budade över vårat "stopp".
Men det kommer andra hus. Men det hade vart kul helt klart.

Nu ska jag göra oss i ordning för jobb och dagis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0