Slapparlördag

Idag är jag lite trött. Har nån liten förkylning så känner mig inte helt hundra. Hade egentligen tänkt ta tag i skåpen i köket idag efter jobbet men orkade inte. Men fick dock iväg alla tomburkar som belamrade ett av skåpen. Skafferiet tog jag ju för en vecka sedan och skåpet under det tog jag i alla fall idag.

Jobbat har jag ju gjort med förstås, och idag var det faktiskt lite ös. Det är ju REA... Hoppas det blir så imorgon med. Dagen går ju lite fortare då. Har ju tänkt mig att jag, eller vi ska åka ner till stugan och hämta hem en cykel i morgon efter jobbet med. Är ju egentligen sanslöst dumt att ta bilden till jobbet varje dag när det tar typ 13 minuter att cykla till jobbet.
Då får jag ju en anledning till att ta med mig matlåda till jobbet med. Blir ju lite stressigt att cykla iväg och käka lunch på en halvtimme... Å tänk va pengar jag kommer att spara, kanske till och med blir rik. Eller antagligen inte. Finns ju mycket att lägga pengar på liksom...

Nu ska jag fortsätta att se på Babel, så ha en go lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0