Förkyld!!!!

Snoret rinner och näsan är alldeles röd och söndersnyten. Och det är ju så fruktansvärt jobbigt att vara helt super dunder mycket förkyld. Men i morgon är det nog bättre antagligen.

Helgen har förutom en förkylning då, bara bestått av jobb. Åkte till stugan för att hämta hel en cykel, bara det att när vi kom dit så låg inte nyckeln till uthuset där den skulle. Så jag fick åka hem utan cykel. Men jag tänkte kolla hos polisen om man inte kan köpa cykel av dom. Ska ju ändå dit och hämta passen i morgon.

Och när vi ändå är inne på morgondagen så ska jag åka till pappa och tvätta bilen i morgon. Den ser ut som fan faktiskt. Den är så sketen att jag ibland inte känner igen den.
Den är verkligen så smutsig att man inte ser vad den har för färg. Ljuset kommer knappt igenom lyktglaset för att det är så smutsigt. Och på vindrutan ligger det som en tjock smet som inte ens spolarvätskan kan bekämpa. Istället smetas skiten bara runt. Så jag ser knappt ut...

Så nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Ska ju på babysim med ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0