Babysim/småbarnssim

Jo då var vi igång med babysim igen. Fast nu när skruttan är över ett är sp kanske man kallar det småbarnssim. Meh skit samma egentligen. Kul som bara den tycker Mejja att det är i alla fall.

För övrigt rullar livet på i en faslig fart, knappt att jag själv hinner med känns det som. Men det är ju kul att man har något och göra och inte bara sitter å glor.

I morgon är det dags för mig att starta en ny arbetsvecka. Känns bra och det känns extra bra att det är tisdag. Jag är ju alltid ledig måndagar och slipper liksom den där måndagsångesten som man ofta har på just måndagar. Och då kanske ni tycker att jag borde ha det på tisdagar istället. Men näe, det har jag inte...

Ha en go kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0