Sova???

Klockan är elva och jag är inte trött. Men jag vet att jag kommer vara trött i morgon om jag inte lägger mig snart. Och det är inget bra på tv heller för den delen, så jag skulle lika gärna kunna gå och lägga mig. Men jag är ju banne mig inte trött. Fast innerst inne kanske jag ändå är det.

En bra dag har det vart i alla fall. Kändes bra att åka till jobbet idag och tiden liksom flöt på sådär bra. Och det kändes bra att åka ifrån jobbet idag med. Allt liksom stämde.
Så imorgon är det en ny dag, och antagligen lika bra den.

Slutpladdrat, ny känner jag mig lite tröttare efter att jag har fördrivit några sena minuterar här. Så nu kanske jag kan somna

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0