Lyxfällan och Fråga Olle

Gick hem lite tidigare från jobbet idag och överraskade min familj som trodde att jag skulle komma hem en timme senare.
Jag tänkte att det kunde vara trevligt att spendera lite tid med dom medan vi är pigga och glada.

Mejja brukar ju vara ganska trött när jag kommer från jobbet och typ somna med efter en timme eller så. Och tur va väl det att jag slutade tidigare idag för annars så hade jag inte träffat henne alls idag efter jobbet. Kl 18 somnade hon, eller snarare däckade. Hon och pappan har ju vart ute på lunch och lek o bus med kompis idag. Så det var la set som gjort att hon var helt slut idag.

Nu är bara frågan när hon vaknar i morgon. Typ halv sex då kanske?!?!
Kanske dags för mig att sova om jag ska orka upp med henne i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0