Home make over

Hej igen. Var ju ett tag sedan jag var här. Så hoppas att ni få som kikar in och läser lite inte lämnar.

Ikväll har jag bara myst med pluttan och kollat på Så mycket bättre. Efter det var det inget bra på tv mer så jag satt och kikade runt på nätet efter lite klädet till Mejja. Sedan insåg jag att innan det blir något mer inhandlat så gör jag bäst i att ta ett röj här hemma. Den stora garderoben är så rörig och fylld av allt möjligt så att det inte går att komma in i den. Och Mejjas garderob är på tok för överfull.

Och i brist på annat att göra började jag fundera över hur man kan göra med vardagsrummet så att Mejjas lekhörna kan bli lite trevligare. Så det känns som att det kan bli måndagens projekt. En matta och någon liten hylla med backar i kanske.

Ne nu ska jag sova så att jag är pigg och glad i morgon när lillskruttan vaknar och vill busa. Tänkte rent av ta tag i röjjet redan i morgon kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0