Städa, städa, äta och städa lite till.

Nu varvar jag ner med en kopp kaffe, gud va skönt. Idag har jag vart

helt tokigt produktiv här hemma. Startade med att köra min syster

till skolan vid 7.40. Sedan hem och myste lite me skruttan innan det var dags

för oss att pilla i oss lite frukost. Sedan en morgonpromenad så att Mejjisen fick sova lite och Thelmisen sin morgonpromenad.

Medan Mwjjja fortsatte sova passade jag på att börja städs lite.

 

Och fortsatte sedan med det och fick lite god hjälp av tjejerna. Blev att kika lite på TV och

skidorna med och mellan superkombinationen och stafetten så passade jag på att sova

lite middag med tjejerna. Och sedan så har det bara rullat på här hemma. Efter middagsluren

blev det lunch och sedan iväg för att handla lite och sedan hem för att fortsätta att greja lite.

Och idag var det min tur att fixa kvälls och det blev hemgjorda hamburgare.

 

Och nu till sist så sitter jag här på soffan och dricker en sen kaffe efter denna dagens alla bestyr

Nu ska jag kika på Skavlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0