Jag ska måla hela världen....

Just nu bedriver vi måleri i det Runesonska hemmet.

Jag har äntligen börjat måla på Mejjas matstol. Tänkte passa på nu när ingen är i köket och grejar.

Så nu får alla delar ligga på köksbordet och torka i lugn och ro.

Och i morgon kväll kör vi på den rosa färgen.

 

I morgon så ska Mejja vara hemma hos sin mormor hela förmiddagen

medan jag åker till min pappa för att typ jobba lite.

Simon som jobbar på verkstan passade ju på att typ bryta handen igen.

Så då ska jag göra pappa sällskap och greja lite.

 

Det är lite nervöst att åka ifrån Mejja så länge. Det är ju första gången som jag åker så långt ifrån henne.

Och jag har ju bara vart ifrån henne ett par timmar som mest.

Men det är nog jag som tycker att det är jobbigast. Hon kommer nog tycka att det är toppen att vara hos mormor.

 

Nu ska jag kika lite på tv innan det är dags att krypa ner och sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0