De gör mig så rasande förbannad....

Här sitter jag på verkstan och behöver lätta lite på trycket känner jag.
Blir så rasnde fruktansvärt arg på dessa fördomsfulla gubbjävlar.
Alltid är det dom också, aldrig en tant. ALDRIG.

 Jag stod och tvättade hjul när gubben står och snackar med killen som jobbar här.
När jag ska lyfta ur det tvättade hjulet och lyfta i det inte tvättade så sägar han så här:

-Det där är väl för tungt för dig!!
-Tror du det, svara jag. Med en viss ton av säg, missnöje i rösten.

Men för helvete gubbstrutt, håll käften istället. Om du inte har något vettigt att säga.
Jag blir så jävla arger. Aldrig att en tant skulle säga så. Nej nej.
För här har jag stått ett par säsonger och tvättat däck.
Och det är inte första gången som en gubbjävel säger nått i stil som detta.
Men aldrig att en tant sagt något liknande.

Måste ju nu efter mitt påhopp på gubbjävlar poängtera att alla gubbar inte
är gubbjävlar. Bara endel....

Tillsist, FUCK YOU ALLA IDIOTGUBBAR, VI LEVER ÅR 2011.
INTE PÅ STENÅLDERN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0