Babysim, MVC och lite magont

Är det inte underbart när ens man kan läsa sina innersta tankar.

Jag vaknade efter tuppluren och kände att lite Cola skulle vara så fantastiskt gott.

Och efter en stund kommer älsklingen och säger tt han handlat lite och fixar

kvällsmaten och att han köpt just Cola till mig. Underbara älskade han.

 

Idag har vi vart på babysim, sista för denna kursen. Men vi startar ju nästa kurs redan om en

vecka så det blir ju kul. I avslutningspresent fick alla bebisar varsin liten pelikan som de fick fånga

i vattnet. I vanliga fall så måste de lämna tillbaka badleksaken som de får fånga i slutet när vi sjunger Hej då sången.

För övrigt så hette gruppen Pelikanen, sött.

 

Sedan bar det av mot MVC eftersom detta var dagen för mig att få isatt spiral.

Jag visste verkligen inget alls om det innan jag kom, så när hon berättade om den så ska j

ag ärligt säga att jag blev lite nervös.

Det hela känns nu som vanligt. Men precis när allt var klart så frågade hon om jag mådde bra

och det gjorde jag ju. Ända tills jag kom ut i trapphuset och kände att jag var dunderyr. Ont i magen

fick jag med=mensont liksom. Men nu är det gjort och det känns skönt att slippa tänka på detta de kommande fem åren.

Ja ja nog om det, men ett tips till er som funderar över att sätta i spiral är att läsa på lite innan. För jag

hade inte en aning om att livmodern skulle ha en viss storlek och hur stor spiralen var och allt annat

man ska tänka på vid mens o.s.v.

 

Dags att tacka för idag kanske, är ju en dag i morgon med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0