Vilken dag...

Trötta har vi vart här idag. Men ändå så har jag orkat med lite mer städning. Men energin har väl egentligen gått åt till att tvätta ett par timmar nu på eftermiddagen. Och just nu så är det mest Mejjas saker som ligger utspridda lite varstans, men så fort jag plockat ihop dom så drar hon fram dom igen. Det är nackdelen med att bo i en två, att hon inte har ett eget rum. För hade hon haft det så skulle man ju kunna stänga dörren till hennes rum bara. Men å andra sidan så hade en större lägenhet medfört mer att städa. Och ni som känner mig vet ju att städning verkligen inte är min starka sida. Hur som helst så är det massa bra på TV:n ikväll. Så här tänker jag sitta i kväll och bara glo. Först Biggest Loser UK, sedan Livet på BB och sist Celebrity Rehab. Och den där förkylningen jag nämnde igår har inte brutit ut, så det kanske inte blir något med det. Hoppas, hoppas verkligen att jag slipper. Och att det blir riktig sommar snart. Vill ju sola och bada ju. Ja ja ha en go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0